Вирощування суниці садової в міні-теплиці

Виробник з Одеської області перейшов на вирощування ранніх сортів суниці садової в мінітеплицях.

Технологія була запозичена з Італії, де місцеві фермери часто використовують таку просту та недорогу конструкцію для захисту насаджень від граду та пошкоджень птахами.

На відміну від італійських виробників, які як захисний матеріал переважно обирають сітку, фермер з Одеської області вирішив використати агроволокно, яке на додачу  забезпечило захист від весняних заморозків та більш раннє дозрівання врожаю.









За інформацією представника компанії, ця історія розпочалась два роки тому, коли місцевий виробник вирішив закласти насадження суниці садової ранніми сортами та замовив безвірусний матеріал фріго з італійського розсадника Маццоні.

Обираючи сорти, виробник насамперед хотів використати перевагу географічного розташування власного поля, яке знаходиться на півдні Одеської області, тобто отримати ранню продукцію для реалізації у свіжому вигляді. тому виробник зупинив свій вибір на трьох основних сортах. Звісно, це був добре відомий та поширений сорт Клері, а також два нові сорти – Квікі та Лофті (Амі). Ці сорти мають смачну, транспортабельну та, як згодом зазначатиме сам виробник, – «елітну» ягоду.

Торік вся продукція була зібрана протягом травня.

Більш ранній період збору у поєднанні з високою якістю продукції зрештиою забезпечили виробнику хороший прибуток. Серед усіх сортів виробник найбільше відзначив новий надранній сорт Квікі, збір урожаю якого розпочався на 6 днів раніше, ніж сортів Клері та Лофті (Амі), а також сорт Лофті (Амі) за його дуже високу врожайність. За словами виробника, ягода обох цих сортів має відмінну транспортабельність та лежкість, що дозволяло зберігати, транспортувати та реалізовувати ягоду протягом 5 днів навіть без охолодження!




В планах у виробника подальше розширення площі під цю культуру, оскільки в сезон збору та реалізації продукції попит на його ягоду значно перевищував пропозицію. Це хороший приклад правильного підходу та господарювання, коли виробник зробив акцент насамперед на якість та технологію, а не на кількість та великі площі.
Джерело: https://www.ft.ua


ТМ "Agreen" © Всі права захищені. Часткове або повне копіювання інформації сайту можливо тільки з дозволу правоообладателя